Hungerspelen #1 Oprah osocial?!

Ursäkta för att det tog ett tag, men skolan har börjat och jag får läxor...massa läxor(och att spela sims är inte en av dom).
Men nu är det helg och jag ska spela sims så det räcker till en veckas blogg inlägg.
 
Men nu ska jag vissa vad som har hänt i hungerspelen.
 
Oprah har faktiskt suttit framför tv:n ungefär hela den spelade tiden och Tingeling är ofta i utkanten av allting.
 
Katy Perry visar sig att bli väldigt bra vän med den charmiga Mario. Vem kunde inte ana det?
Mario var även väldigt intresserad av Katy då han tänkte på henne under de hela 3 timmarna( jag var tvungen att sätta på hög frivilja eftersom man inte får bestämma över dem).
Hon skämtade och skvallrade med Marilynn Monroe väldigt mycket också.
Marilynn byte kläder hela tiden och lite vartsomhelst. Men om man är en gammal megastjärna måste man ju vara lite snygg.
Tingeling stod mest för sig själv och målade. Var det bara jag som trodde att hon skulle flyga runt och prata med alla?
Här är de avgörande tallrikarna, undra vilka som kommer att få dom och dom som kommer somna hungriga.
Jacob och Frodo körde lite vattenkrig. Konstigt nog tror jag att det var Frodo som vann.
Einstein fick något tokanfall och började skrika åt Katy.
Men efter några simstimmar var de väldigt nära och skvallrade, pratade hemlisar och skämtade.
 
Det var allt för den här gången...
 


Kommentarer
Rolo

åååååh, läääängtar tills nästa del :D

Svar: ^Åh, kul att höra :))^^
Simssaga

2013-08-31 @ 18:03:35
URL: http://simnation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simssagan.blogg.se

En berättelse blogg med the sims 3

RSS 2.0