SIMS 3 HUNGERGAMES

Okej hej hej, precis som det står i Rubriken, ska jag ha en hungergames challange.
I youtobe tjejen kpopps stil här kan ni hitta video...
 
Först ska man ha 8 kändis simmar, i olika åldrar.Sen kommer dom att få va på samma tomt hela tävlingen(förutom i vissa tävlingar).
 
Man får ha 1 säng och 1 soffa 1 solstol, så alla kommer inta att ha möjlighet att få sova, jag gör bara 3 portioner mat per dag. Så då kommer de att lättare dö. Men jag kommer ha ett vinnar hus så om man vinner en utmaning får man bo i det huset enda tills nästa vinnare utses.
 
Att dö
Jag kommer att ha dödsutmaningar, den som dör först, förlorar de som inte dör kan fortsätta att tävla, den som är kvart till sist kommer att få vinna. Kolla gärna på KPopps video så att ni förstår bättre(om ni nu vill det)
 
Här är mina deltagare, som jag kommer att gå igenom en efter en.
Här är den nu aktuella popartisten Katy Perry, som rockar sina godis outfits och sjunger om att kyssa tjejer och att leva i en tonårsdröm, såklart ska Katy P få vara med i Simssagans första hungergames(in Kpopp style).
 
Här var allas våran tingeling(som ser mycket surare ut på sims). Kommer denna sköra lilla älva att klara av det "blodiga" hungerspelet?
Visst känner ni igen Marilynn Monroe, de gamla tidernas gudinna, en ikon, en skådis, en legend. Du måste ha hört talas om henne! Men om du inte har gjort det googla. Hon är i alla fall en av mina tributer, få se om hon håller sig länge.
Här är Super Mario i sims form. Jag tror att han kan komma ganska långt, tänk på alla gånger han har dött och kommit tillbaks!!!! Haha, han är en av mina favoriter.
Här är twiglight sagans Jacob Black. Eftersom han är så stark har han en stor chans att vinna.
 
 
Här är en av världens mest snälla och coolaste kvinna(enligt mig). Varje gång man kollar på the oprah winfrey show så får jag tårar i ögonen. Jag ber för att få henne att klara sig.
Och här är allas våran sagan om ringen favorit Frodo...som ser väldigt rädd ut på denna bild ovanför!? Kommer han att hålla ut länge eller kommer han att dö, det är frågan.
Här är tävlingens smartaste, äldste och gladaste deltagre: Albert Einstein. 
 
VINNARHUSET:
Deltagarhuset:
Övrigt:
Pool:
Översikt av tomt:
Så vad tycker ni? Vilka hejar ni på? Har ni några frågor?


Kommentarer
isabella

ja, blogg.se är verkligen bästa stället!

Svar: Precis, heja blogg.se!!!
Simssaga

2013-08-23 @ 07:23:09
URL: http://weplaysims.blogg.se
Rolo & Dream

Verkligen intressant utmaning! Och vad lika simmarna är!

Svar: Åh tack
Simssaga

2013-08-31 @ 17:12:03
URL: http://simnation.blogg.se
Rolo & Dream

PS. Vet du hur du ändrar header? Om inte, så är detta en bra sida att följa: http://www.designadinblogg.se/lagg-till-en-egen-bild-som-header/

Om du inte vill göra en egen header, gör vi gärna en åt dig- skriv bara om du vill och vad du vill ska vara med :D

Svar: Okej, bra att veta tack
Simssaga

2013-08-31 @ 17:13:49
URL: http://simnation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simssagan.blogg.se

En berättelse blogg med the sims 3

RSS 2.0