Mitt första inlägg

Hej och välkommen till den nyöppnade simsbloggen Simssagan.
Hoppas du kommer att gilla den.
Än så länge så är det rätt så tomt men jag hoppas att jag kommer få möjligheten att utveckla den till nåt större.
 
Jag ska spela lite sims sen och låta er få möjligheten att ta en del av mina simmars liv och mina tankar omkring sims.
 
Och vem är jag?
 
Jag är en sims galen tjej som har alla sims 3 paket förutom semesterparadis.
Har spelat sims enda sen i ettan eller tvåan.
 
Jag kommer under denna månad att:
  • Starta en simsberättelse
  • Fixa header
  • Skriva som mycket jag kan
En av mina tidigare favoriter, Avery Thompson och Bill Amiral.
 
En bild på Bridgeport (kvällsnöjen).

//Simssagan
 


Kommentarer
Simslove

Jättefin blogg:D

Svar: Tack så mycket
Simssaga

2013-08-25 @ 14:58:35
Kaka - SIMSING.BLOGG.SE

Fin blogg! Alltid kul med en till simsblogg :D

Svar: åh tack
Simssaga

2013-09-02 @ 09:43:36
URL: http://simsing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simssagan.blogg.se

En berättelse blogg med the sims 3

RSS 2.0