Hungerspelen #2 Katy är en smurf

Katy Perry och Tingeling började prata väldigt mycket och blev snabbt bra vänner.
Två roliga, färgglada tjejer som är idoler till unga tjejer.
Toppen! liksom.
Vad kan konverstionen handlat om?
Katy: " Har du hört min nyaste singel roar?"
Tingeling: "Ja, den är super bra. Magiskt. Jag älskar din klänning också"
Katy: "Åh tack älskar din också, ska nog vara en älva i nästa musik video".
Oprah fick tag i en av de 3 tallrikarna med mat.
Heja Oprah. Hon har än så länge vart väldigt smart i tävlingen.Det kan finnas en chans att hon vinner!
Tänk er att hon sitter där och säger
"Att äta mat är viktigt för alla, ingen ska svälta därför ska vi prata med...".
Haha, bara jag som tycker att Mario är super fin här!? LOL.
Han fick den andra tallriken.
Sen fick Katy den sista.
Efter det gick hon och kollade på tv. Såklart var det barnkanalen.
Sedan kom kvällen och det var bara några få som fick tag i en säng. 
Sedan kom morgonen och det var dags för en tävling: äpplen i hinken tävling.Oprah vann den första omgången. Fast Jacob var väldigt nära.
Sedan vann Mario.
Och efter det vann Oprah i finalen. ^^är det något fusk med den vänstra?
Det blev 4 tallrikar idag (kände mig lite snäll)
Sedan fick Oprah tillgången till vinnarhuset och får sova, kolla på tv och äta när hon vill.
Efter det kom en dödsutmaning: gelebönorna.
 
Men tillslut dog Frodo. Vi saknar honom djupt.
Alla grät förutom blå Katy.


Kommentarer
Rolo

synd med Frodo, men kul att följa denna utmaning!

Svar: åh vad roligt att du tycker det, jag är också ledsen över frodo
Simssaga

2013-09-06 @ 06:49:46
URL: http://simnation.blogg.se
Rolo

Hur år det med upddateringen? Nåt planerat? Saknar Hungerspelen!

Svar: KOMMER INLÄGG
Simssaga

2013-09-13 @ 21:33:03
URL: http://simnation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

simssagan.blogg.se

En berättelse blogg med the sims 3

RSS 2.0